poniedziałek, 1 września 2014

Mistrzostwa Świata 2014 w piłce siatkowej mężczyzn - Stadion Narodowy

     30 sierpnia 2014 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyło się historyczne wydarzenie. W tym dniu bowiem miało miejsce otwarcie Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn. Wydarzenie historyczne, ponieważ pierwszy raz taka ceremonia odbyła się na stadionie piłkarskim, a dodatkowo przy pełnych trybunach, niesamowitej atmosferze i przy najlepszych kibicach na świecie. Jak podają media na trybunach zasiadło 62 tys. kibiców, a wraz z zaproszonymi gośćmi i całą obsługą mogło być nawet 70 tys. rozkrzyczanych gardeł. Ja miałem przyjemność uczestniczyć w tym wydarzeniu wraz ze znajomymi. Wcześniej byłem już na meczach Ligi Światowej, czy też meczach Skry Bełchatów, ale ten mecz i cała oprawa była zdecydowanie najlepsza. Dodatkowo mogę się pochwalić, że pierwsza meksykańska fala na tych mistrzostwach została zainaugurowana przez moją skromną osobę i całą ekipę z którą byłem. Poniżej przedstawiam moją foto relacje z tego dnia :)



Godz. 12.30 wsiadamy do naszego biało-czerwonego autobusu i jedziemy dopingować nasza Reprezentację Narodową.



Moje pierwsze selfie ;)



A tak przywitała nas Warszawa, startującym samolotem




To nasze miejsce parkingowe tuż obok Pałacu Kultury i Nauki



A to helikopter, który miałem dziwne wrażenie że nas śledził 



Przemarsz pod Stadion Narodowy




A tu prekursorzy pierwszej meksykańskiej fali na Mistrzostwach Świata 2014



Stadion Narodowy z bliska i z środka






Na razie puste trybuny, ale już za chwile wszystko miało się zmienić






A tu występ Cleo z piosenką My Słowianie




Prezentacja wszytko krajów uczestniczących w polskich Mistrzostwach Świata



I ten najważniejszy kraj czyli Polska i uroczyste wprowadzenie flagi narodowej




Oficjalne otwarcie mistrzostw przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego





A tu część artystyczna









Rozgrzewka Serbii i Polski




Na razie 0:0 ale ten stan nie trwał długo



Prezentacja pierwszych szóstek najpierw drużyna gości czyli Serbia, potem Reprezentacja Polski





Pierwsza akcja Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn 2014 Polska





Pokaz umiejętności cheerleaderek



A tu wszyscy śpiewamy Pieśń o małym rycerzu



Po zwycięskim meczu czas na powrót do rzeczywistości




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz