czwartek, 26 grudnia 2013

Mozaika Księżyca

     Pierwsza i zapewne nie ostatnia mozaika jaką zrobiłem. Mozaika składa się z 12 zdjęć składanych ręcznie w programie iMarge. Wiem że można złożyć automatycznie, ale większą frajdę miałem składając ręcznie. Niestety nie byłem za dokładny i stąd te trzy wcięcia. Końcową obróbkę wykonałem w programie fitswork.
Pierwsze zdjęcie jest ostrzejsze natomiast drugie trochę łagodniej potraktowałem. Nie wiem jak na bloga wrzucić zdjęcia w oryginalnym rozmiarze dlatego podaje linki do poniższych zdjęć w oryginalnym rozmiarze.





2 komentarze:

  1. No te 3 brakujące ząbki to rzeczywiście strata bo całość wygląda imponująco . Nie widać żadnych łączeń . Ten program sam uśrednia kontrast czy robisz to ręcznie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba uśrednia ale i tak dopieszczałem to jeszcze w fitsworku. W iMargu składałem to co wypluł mi Registax. Kontrastu na pojedyńczych zdjęciach nie zmieniałem.

    OdpowiedzUsuń