niedziela, 9 marca 2014

Saturn 2014 - sezon rozpoczęty

        Po długim oczekiwaniu mam w swojej kolekcji w miarę ładnie wyglądającego Saturna. Warto było czekać na niego do 3 w nocy. Oby następnym razem warunki były jeszcze lepsze to i zdjęcia powinny być ładniejsze. Z racji że pierwszy raz nagrywałem Saturna posiadanym zestawem trochę nie wiedziałem jak poprawnie zbierać materiał. Nie przypuszczałem że Saturn będzie tak ciemnym obiektem. Na te warunki jakie miałem 2 metrowa ogniskowa to było maksimum przy 3 metrowej  obraz był za ciemny. Niestety nie dane mi było długo zbierać materiał bo pojawiła się mgła, która skutecznie zakryła mi Saturna. Zdjęcia które prezentuje to 5 stacków połączonych w jedno zdjęcie, a jeden stack to około 1500 klatek przy FPS 30. Fotki składałem w Autostakerze, a końcowa obróbka w Fitsworku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz